tisdag 1 april 2008

Flytt på G!

Ja, idag är alltså den 1 april och om en halvtimma får vi nycklarna till lägenheten :) Ska bli riktigt spännande. Jag är sjukt nervös faktiskt, hoppas tapeterna blev bra och att köksluckorna är fina. Så nu håller jag på och packar ner lite saker. Har skitit i att städa det sista nu för jag vet ju att vi ändå flyttr snart och det märks kan jag säga. Så otroligt skitet och dammigt i lägenheten. Blä :/ Ska bli skönt att komma härifrån! Tänk att lilla jag ska bli sambo!!

Nu ska jag snart åka, pirrigt!
Bloggar nog lite mer ikväll, pallar inte nu ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var ju längesen jag mådde sådär dåligt, visst har jag mina stunder ibland fortfarande. Men det är väl mer på det "normala" stadiet. Åker med två bilar med grejer ikväll =) Å Agron var här förut idag å hämtade ett lass, så nu är det på g iaf. Åh vad roligt att se lägenheten, synd med luckorna bara. Men det är sånt som händer. Hoppas ni får dom bytta snart iaf. Nu måste jag fortsätta. Pusspuss