tisdag 8 april 2008

Underbar dag!

Dagen har varit helt underbar. Jag fick gjort massor i lägenheten i morse, eller aa en del iaf. Plockat upp några lådor, fixat iordning städskåpet och klädkammaren, garderoben mm. Sen kom min kära mor och tog med sig lite överblivna skor och kläder hem till Lövhult samt lämnade en borrmaskin här. Tack snälla mamma :)

Vid tvåtiden gick jag in till stan i det helt underbara vårvädret för att umgås med Lenita en stund. Mycket trevligt! Tog en fika på ExpressoHouse och kollade in nya Storkenhuset för första gången. Fint! Sen var det raka vägen hem och ännu en fika med Kenneths kusin Sanna och hans syssling Susanne :) En kopp kaffe och Ben&Jerrys-glass var inte dumt alls! Efter en stund kom även Stefan och Anna på fika, väldigt trevligt. Stefan och Kenneth var händiga och lyckades sätta upp kökslampa och lite annat smått och gott. Sen gick vi fyra till ica och handlade lite mat, närmare bestämt ingredienserna till pasta och kycklingsallad som blev otroligt smarrig! Satt framför teven med tända ljus och bara myste :)

Nu sitter jag och min älskling brevid varandra och surfar på nätet. Lite småkul. Emmelie kanske tittar förbi och säger hej snart och sen blir det sängen. Har fortfarande inte bestämt mig om träningslägret by the way men det löser sig imorgon. Hursomhelst. Ännu en underbar dag i lägenheten med min man <33 Sovgott.

Inga kommentarer: