torsdag 3 april 2008

Snurrig dag

Vet inte hur jag ska förklara den här dagen. Mitt humör pendlar hit och dit hela tiden. Ena stunden är jag tvärsur och i nästa sekund är jag sprudlande glad. Lite jobbigt faktiskt. Tror att mycket beror på att jag har så många saker i huvudet. Det är ju allt det här med lägenheten, sen är det träningslägret med fotbollen nästa vecka som jag fortfarande inte vet om jag har nån lust att åka med på. Sedan är det snart den 15 april och då ska man ha sökt in till högskolan och jag vet inte ens vad jag vill bli när jag blir stor! Hur ska jag veta det redan liksom? Funderar på att söka in till några olika bara för att kolla, typ lärare mm. Det dumma är ju att jag inte har läst eng B som man måste ha på typ alla utbildningar. Ruskigt jobbigt. Sen fyller Kenneth snart år och jag har inte den blekaste om vad ja ska köpa! Är inte bra på sånt där, så lite hjälp vore inte fel. Sen är det bugg till helgen och det känns inte riktigt bra osv. Känns som hjärnan går på högvarv hela tiden. Missförstå mig rätt, det är inte det att jag inte är lycklig för det är jag verkligen! Bara lite mycket att göra helt enkelt, mycket att tänka på. Kanske därför humöret svänger en del, men tack alla för att ni står ut med mig :)

Nu kom jag precis hem ifrån fotbollsträningen. Ruskigt kul idag! Underbart väder ute och många på träningen. Så som det ska vara. Tänk om det kunde vara så här många på varje träning?? Eller att det kunde vara så många som ska med på träningslägret? Hursomhelst, nu ska jag snart in i duschen. Kan inte sitta här och eftersvettas hela kvällen :P

Nyheter om lägenheten förresten: Fick tag i målaren idag till slut. Han lovade dyrt och heligt att han skulle fixa tapeten imorgon. Skönt det. Och imorgon ska jag och mamsen måla om i klädkammaren med, lite småroligt. Luckorna kommer som sagt om två, tre veckor så det är bara att ge sig till tåls. Men fint kommer det bli!!

Hotellet imorgon med, ser fram emot detta. Trist bara att det är bugg på lördag så jag får ta det lilla lugna. Kanske inte så dumt det förresten, kan behövas ibland. Nu kommer snart Kenneth med så jag måste kila. pusshej!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det tror jag säkert att det blir :) Får komma och hälsa på när ni fått i ordning i lägenheten sen :) Vore kul om du ville komma. Funkar det inte får vi ta det en annan dag :) Lycka till på tävligen :) Puss

Anonym sa...

Förstår att man kan ha mkt i huvudet ibland// Syssling

Anonym sa...

Jaja, tråkigt att du inte kom. Men de var inte alls lika kul som föra förfesten hos linda, så de kan du trösta dig med. Hoppas buggen gick bra evelina :) Kram