fredag 11 april 2008

Uppe tidigt

Godmorgon allihop :)

Nu är klockan tio i nio och jag har vart vaken i tre timmar. Anledningen till att jag inte somnade om när Kenneth gått till jobbet är att det är två karlar här och sätter upp våra nya köksluckor nu. Tror det kommer bli riktigt bra! Tråkigt bara att handtagen blev fel men de rätta kommer ju så småningom. Gårdagen var helt underbar. Som vanligt får man säga :) Vi fick gjort massor i lägenheten, fick bort många kartonger och påsar. Sen hann vi även med en fika hemma hos Annkie och Stig, handling mm. Och mys såklart! <33

Idag ska vi väl försöka få bort ännu mer lådor och ikväll blir det middag och sen bio med Linda och Jonas. Skojskoj! Ska se Superhero movie, den verkar riktigt rolig faktiskt. PUSS

1 kommentar:

Anonym sa...

Mm d verkar vara många som har vart med om samma sak. men jag kände verkligen att jag var tvungen att få ur mig allt.. blir nog lättare att glömma allt då kanske :) jag har med fått många nya bra vänner.. men är ju inte samma och d e d jag måste släppa.. hoppas på att d går över snart :) kram