onsdag 9 april 2008

Förbannade beslutsångest

Haha, läste igenom min blogg lite snabbt nu och inser att jag tjatar om träningslägret i varenda inlägg. Kan inte vara så kul att läsa! Så nu tänkte jag skriva av mig om det för sista gången och därmed basta! Är ju imorgonbitti det äger rum så ni ska få slippa mitt tjat i fortsättningen :P

Jo, träningsläger imorgon. Vi ska till Danmark, närmare bestämt Grenå, ett ställe vi inte har varit på förut. Det ligger ju på plus-sidan, alltid skoj att prova nåt nytt. ( jag har och har alltid haft sån otrolig beslutsångest så jag får ta hjälp av min blogg och diskutera lite med mig själv. hoppas det är okej). På minus-sidan har vi en del saker: Det första är att det bara är småttingarna i laget som åker. Absolut inget ont om dom, dom är underbara hela högen men det hade känts roligare om någon av "gamlingarna" åkte med. Alla som åker går typ i nian och jag är snart 21 och sambo liksom. Lite skillnad. Dock ska det påpekas att jag antagligen är barnsligast av oss alla, men ni fattar vad jag menar. Känns som om ja kommer vara lite utanför på nåt konstigt sätt :/

Sen har jag ju precis flyttat som ni säkert alla vet. Lägenheten ser fortfarande ut som ett bombnedslag så det hade vart roligt att vara hemma och pyssla i den. Känns inte roligt att åka ifrån Kenneth vår första helg och lämna allt med honom. Vet inte om jag vågar detta ens en gång ;) Sen fyller han 22 år på söndag och då blir det kalas hos oss, hade ju vart skoj att vara med då och dessutom att lägenheten var någorlunda iordninggjord då. Sen ska han och hans vänner ut och fira hans födelsedag på lördag och det vill jag ju heller inte missa! Såklart! Så ni förstår att det finns en del på minussidan, helt klart.

Sen får jag ha med i mina beräkningar att jag trots allt är lagkapten och har ett visst ansvar emot laget. Det kan dessutom bli riktigt roligt! Gud va svårt det är. Min beslutsångest är verkligen min största svaghet. Har alltid haft svårt för att bestämma mig för saker, även de minsta och mest meningslösa ting är svåra att ta beslut om. Och det blir inte direkt bättre med åren. Shit va jobbigt. Hoppas du vet vad du har att vänta Kenneth! ;)

Ska till vårdcentralen idag med. Noltorps vårdcentral faktiskt, lite konstigt att byta menmen :/ Ska kolla upp vad det är för fel med min vad, har ju haft jätteont i den sen jag vaknade i månsdags morse och har ingen aning om varför. Får se vad dom säger om träningslägret med. Just nu lutar det trots allt åt att jag åker med på träningslägret iallafall. Även om jag helst hade stannat hemma :( Men så får det nog bli. Skulle vara grymt trist att höra alla roliga historier om träningslägret på träningarna i veckan som kommer om jag inte åker med. Shit va mycket jag har att göra idag, nu får jag börja packa med. FAN.

Tack för mig!

3 kommentarer:

Anonym sa...

:) yesbox. de är bara o bjuda på fika en dag :) haha. Men du, de blir säkert skit kul på träningslägret, =] mjo de är rätt okey med mig, trött :/ har ju praktik nu så de är tidiga morgonar nu. så jag är glad att de nästan är helg. Dudå? =) Allt de jobbiga är allt som är kvar i skolan bland annat, förstår inte hur jag ska hinna med. Läser att ni börjar få ordning på lägenhetn nu, :) kul!

Anonym sa...

Hoppas du får de kul på träningslägret då. Själv va jag på första mötet idag.. de gick bra =)
Men hur va de med vaden? /syssling

Anonym sa...

Du skriver så käckt=) Ett klokt beslut att stanna hemma. Lite mer vila för benet, än att träna flera gånger per dag. Puss fr.mamsen