onsdag 16 april 2008

Platt-tv och fransk manikyr

Igår hände massor med bra saker! Vi fick vår nya platt-tv av Kennets bror så nu är den uppsatt på väggen. Ni ska bara veta hur snygg och bra den är! Roligt-roligt :) Svart/silvrig och 42" stor. Underbart! Så jag och Kenneth hade vår första filmkväll i lägenheten igår och passade även på att inviga pizzerian här i huset. En riktig myskväll helt enkelt! Såg Gladiator, riktigt maffigt på en sån stor o fin tv :) Kenneth fick även sin försenade födelsedagspresent av mig igår. Han verkade gilla den och det var otroligt skönt, är ju så svårt att köpa presenter till killar överlag och ännu svårare till den man älskar! Men han tyckte om den som sagt, puh ;)

Jag hann även med att måla mina naglar med fransk manikyr igår. Blev väldigt snyggt faktiskt! Lite stolt är jag allt :) Sen måste jag bara tillägga att träningen i måndags var sjukt kul!! Gick jätebra och det var en härlig stämning, som alltid. Vincent, "Elins fransman" var med och tränade som han brukar ibland, och shit va skoj det är alltså. Han är gryyyym så det är en utmaning att spela mot honom. Det kan vara bra att möta honom, få lite bättre motstpnd så man kan utvecklas. SKOJ :D

Nu måste jag skynda in i duschen, ska jobba på Liseberg idag nämligen :) :) :)
See you!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad gav du honom då? :) Ok va bra :) Hm, jag vet inte riktigt..jag slutar typ rätt tidigt.. tolv någon gång kanske skulle passa? :) Om du inte jobbar eller ngt då..Ja kommer gärna som jag skrev i smset, mathilda var lite osäker(daniel och så) vore iallaflal trevligt :) ooh nice med platt tv du ;D Pusspuss =)

Anonym sa...

Skriv fler inlägg sötnos! Sitter ensam hemma och längtar efter dig nu. Kyssar och kärlek