onsdag 2 april 2008

Sjukt segt :/

Har precis pratat med Joakim från alingsåshem, riktigt trevlig kille faktiskt. Fick dock reda på att våra köksluckor är försenade, inte fullt lika trevligt. Kommer inte få dom förrän om två, tre veckor. Otroligt segt! :( Som tur är kan vi börja flytta in ändå. Men segt att det ska vara så mycket krångel.. Vill bara att allt ska vara klart! Gud va ja känner mig sur idag alltså. Menmen, ska väl inte klaga för mycket. Det kommer ju bli otroligt fint när allt är klart. Och den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge :P Annars är ju lägenheten verkligen jättefin. Kan inte bli bättre! Tror att jag och Kenneth kommer stormtrivas <33

Nu väntar jag på att Åsa ska komma hit en stund innan buggen. Är ju bugg mellan sju och nio idag. Längtar väl inte direkt, gick ju så dåligt på tävlingen, har ont i tårna på min stämplade fot och sen är jag lite småsur från början idag med.. Fan. Hoppas det går bättre på tävlingen på lördag.

Sådär. Nu känns det lite bättre iaf. Alltid skönt att skriva av sig lite. Kanske inte ett jätteroligt inlägg att läsa när jag inte gör annat än och klagar men så kan det vara ibland. Tack för mig!

2 kommentarer:

Anonym sa...

sv: Ja, jätte jobbigt men nu är de i gång igen :) haha kul att du läser iallfall. Ja snart fredag ju, de är ju hotellet. SKa du ditt? :) pratades ju om förfest hos linda? hoppas de löser sig med köksluckorna så snart som möjligt..

Anonym sa...

Om du inte har lust att komma i helgen då. Gör ju ingenting att Caroline är här :P Det är en kompis :) Tråkigt det där med köksluckorna. Man vill ju gärna att det är klart när man ska flytta in :) Puss