tisdag 8 april 2008

Första tisdagen

Första tisdagen i nya lägenheten alltså. Och det börjar mer och mer likna ett hem. Okej, det står kartonger överallt och det är lite stökigt men det går framåt iallafall. Riktigt roligt!! :)

Idag ska Kenneths kusin Sanna antagligen komma hit på fika och vid femtiden ska jag träffa Lenita i stan för lite shopping. Har fortfarande inte bestämt mig om hur jag ska göra med träningslägret. Jag har sån otrolig beslutsångest!! Hjälp mig nån!

Nu ska jag fixa och dona lite till. Skriver på Kenneths dator nu och det är inte det lättaste. Jättesvårt att hitta rätt på tangenterna :/ Så jag bloggar mer senare istället! Ha det!

1 kommentar:

Anonym sa...

Mm jätte segt, och jag är redan pank :/ Jaha ok, är de med fotbollen då va? :) Ja, när du tycker de känns bra :D Up to you :) Pusspuss