tisdag 1 april 2008

Längtar

Nu sitter jag här hemma och bara ler. Jag och Kenneth har ju vart och kollat på vår nya lägenhet idag! Den var jättefin! Så nu längtar jag tills vi kan flytta in :) Dumt bara att den inte var helt klar. Dom hade inte bytt köksluckorna som de skulle göra :/ Och när jag hämtade ut nycklarna så sa dom att den var klar! Konstigt. Sen hade det runnit lite färg i hallen på tapteten så jag får allt ringa och prata med dom på alingsåshem imorgon, kanske skälla lite ;)

Ska ju vänta med att flytta tills Kenneth har gjort högskoleprovet. Han behöver tid till att plugga och vi har ju kvar min gamla lägenhet hela april ut åtminstone så det är ju ingen brådska. Men ja vill flytta in NUUU! :)

Nu ska jag ta mig nåt litet att äta och sen kommer väl Kenneth hit lite senare. Mys <33 a det fint!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vi prata ju om att träffas denna vecka :) Jag kan på torsdag efter halv tre och på fredag för då är jag ledig. Fast det kommer en kompis till mig och hälsar på över helgen :) Vad säger du?

Anonym sa...

Skäll på dom =) Det ska man göra, annars händer inte ett skit vad gäller a-hem. haha vi har inga speglar i vår lägenhet. i badrummet menar jag, sådär kul, men dom ska upp sa dom när vi ringde. Det hoppas jaf fan, vart ska jag annars sminka mig??!! Pusspuss

Anonym sa...

De kommer nog gå fin fint detta.. grannar o sysslingar =)

Anonym sa...

Lägenheten va kanon fin =) Va fint ni får det. Puss mamsen

Anonym sa...

Ja det passar nog bättre då för mig också skulle jag tro :) Vet inte riktigt hur mitt schema ser ut mer än att jag är ledig torsdag och fredag :) Får kolla det sen :) puss