fredag 18 april 2008

Sminkkväll med flickorna :)

Nu sitter jag hemma hos Lina och är precis färdigsminkad. Blev svart/sotigt och jag blev jättenöjd! Väldigt fint, synd bara att jag glömde min kamera hemma :/ Men jag får sno korten av mina söta flickor istället! Ikväll ska vi ut och festa loss i Gbg, ska bli riktigt skoj! :D

När jag kom hem ifrån jobbet i onsdags efter en riktigt jobbig arbetsdag så hade Kenneth överraskat mig och lagat mat och tänt massor av ljus i lägenheten. Otroligt mysigt! Det var jättegott! Han är en riktig mästerkock min man :)

Igår var en händelserik dag. var ute och gick i två timmar med AK i det fina vädret. En jätteskön promenad! Sen tränade jag fotboll och sen hann jag och Kenneth med och fixa lite i lägenheten innan vi åkte och hälsade på min farfar. Han fyllde nämligen 81 år igår. Grattis! :) Var där en stund med mamma och pappa, kul kul. Farfar är en riktig cooling! ;)

En liten kärleksförklaring: Kenneth, du är helt underbar. Vill vara att du ska veta hur mycket jag tycker om dig. Jag älskar dig av hela mitt hjärta och det kommer jag alltid att göra. Finns ingen annan som du, vi hör ihop du och jag! Vi två för alltid <33

Inga kommentarer: