torsdag 13 mars 2008

Torsdag

Idag är det torsdag, det ni.

Jag kom hem för en stund sen, har vart hos Alingsåshem och skrivit kontrakt på den nya lägenheten :) Väldigt spännande. Tänk att lilla jag ska bli sambo. Galet är vad det är. Och helt underbart. Speciellt när hon frågade vad det skulle stå på namnskylten. Hiihi. Lycklig är jag!

Igår var det onsdag och en väldigt lyckad dag. Tog elva-tåget till Gbg för att äta lunch med min älskade Olle. Mycket mysigt. Sen bar det iväg till Liseberg för ett möte med utbildarna. Oerhört underhållande måste jag säga. Älskar mitt jobb och mina jobbarkompisar. Fick ett nytt smeknamn av chefen som jag tror jag gillar. Jag får helt enkelt mynta in det hos er alla nu. Kotten. Erkänn bra? Evelina "Kotten" Carlsson. Iallafall, mötet tog ganska långt tid, mycket diskussioner och sanningar kom det fram. Men det var ganska jobbigt att sitta still så länge. Det kröp i benen på mig samtidigt som jag fortfarande mår dåligt. Kände mig inte särskilt tuff när mötet var slut och jag fick åka hem. Jobbigt att aldrig bli frisk :( Nästa möte är på måndag. Missar tyvärr buggträningen då men vad ska man göra? Fick skjuts av Anders till stationen igår med så jag hann precis med 47-tåget. Helt fantastiskt. Hade inte pallat att gå till stationen. Var ju dåligt väder hela dagen igår. Regn och åter regn. Jag måste köpa nya skor förresten. Mina nuvarande läcker. Inte skoj att gå med kalla, blöta fötter från halv elva tills halv åtta :/

Shit va mycket onödigt jag skriver förresten :/

Vid åtta kom iallafall Kenneth, och vips så mådde jag mycket bättre. Tycker om dig så mycket ska du veta! Vi kollade klart på Den gode, den onde och den fule och vi hann även med att se premiären av Morgonsoffan på svt. Blev lite besviken faktiskt. Men men, det kanske tar sig.

Måste även nämna min syssling Emmelie och hennes små bekymmer. Skrattar fortfarande åt ditt telefonsamtal. Jag ser det framför mig när du kommer springande i hallen efter jobbet. Sugen så in i norden. Hahhaa. Du är underbar.

Nu ska jag göra nåonting vettigt. Vi ses.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har insett att jag kommer få hålla på tills nästa vecka så det är bara åka in till skolan och lämna in det :) Ja, det va synd men vi får som sagt ta det en annan dag :) Puss

Anonym sa...

Haha bra där gumman ;) Syssling

Anonym sa...

Hej =) jaa d var inte igår direkt hehe.. ja har väl ätit en eller två.. jobbar ju på mc donalds nu.. hehe nää har inte buggat nåt alls.. men börjar nästa vecka igen hade jag tänkt.. ska bli kul faktiskt =) hur går d själv? jaa d får vi göra :D kram