söndag 23 mars 2008

Seg söndag :/

Har verkligen ingen inspiration till att blogga idag. Är ruskigt seg. Laddar upp kort till facebook ifrån tacokvällen hos Olle och nu senast ifrån Lindas förfest som ägde rum i torsdags innan hotellet. Den var grymt lyckad måste jag säga! Helt fantastiskt roligt! Var ett ganska bra gäng, kul med mycket folk. Mindre lyckat var kanske att min kära vän Linda inte kom hela vägen om man säger så. Det tog stopp på torget där hon kastade upp ett x antal gånger. Så inget hotellet för Linda, mycket tråkigt :/ Hotellet i sig var bra. Mycket folk och trevliga människor. Men förfesten var BÄST.

Fredagen var lugn till en början. Mys med Kenneth hela morgonen, för han hämtade upp mig vid hotellet på torsdagskvällen och så sov vi hos mig. Sedan middag och lite film hos hans föräldrar innan det bar i väg hem till Kenneths vän Anton på förfest. Skulle nämligen på fest med en stor del av Kenneths vänner kvällen till ära. Jag kände ingen från början så snacka om att jag var nervös. Ville bara dö. Nja, inte riktigt så illa kanske men ändå. Det visade sig att jag inte hade behövt oroa mig det minsta, alla var otroligt snälla och Kenneth tog väl hand om mig. Vid elvatiden bar det iväg till David i Stockslycke, trevligt det med. Så nu känns det skönt att ha träffat en del av gänget iaf.

Lördagen tillbringades till stor del i Vara, närmare bestämt i Vara Konserthus för en afton med Joe Labero. Jag och Kenneth blev imponerade, minst sagt. Han är verkligen otrooligt duktig på det han gör. Absoluta världsklass! Att han dessutom är rolig och kan driva med sig själv och publiken är ännu ett plus :) Grymt bra. Efter föreställningen åkte vi hem till mina föräldrar för lite Jansson och god påskmat.

Idag vet jag inte vad jag ska hitta på. Ska in i duschen snart och sen får vi se vad som händer. En promenad med syssling Emmelie kanske inte vore så dumt? Jaja, det märker vi. Ha det fint. PUSS

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack så mycket. Jag är rätt nöjd själv. Det är en kompis till mig som har gjort bilden som jag har ovanför och sen har vi bara lagt in den :)
Men du vi måste verkligen ses snart :) Puss

Anonym sa...

Ja säger bara Joe Labero han e bra men bäst va nog mamsens påskmat! Eller? Ha det gott=) Mamma

Anonym sa...

Verkar som du haft en super helg. Blir svårtmed promenad idag, är hos mammaidag o de e verkligen ISKALLT ute. Puss