tisdag 25 mars 2008

Lite tid över :)

Inledande
Fullständigt namn: Ingela Evelina Carlsson
Din ålder: 20 år
Födelsedag: 4 juni
Syskon: Nej, tyvärr
Hårfärg: Guldbrun/blond (Inte röd!)
Ögonfärg: Gröna

Förhållanden
Vem är din bästa vän? Min mamma
Har du en pojkvän/flickvän? Ja <3
Hur länge har ni varit ihop? Lite mer än tre månader
Vem kysste du senast? Kenneth såklart!

Grejer
Vad shoppar du helst? Skor, väskor och örhängen
Har du några tatueringar eller piercings? Nepp, bara hål i öronen
Hur många skor har du? För många!
Hur många par byxor har du? Ganska många men använder inte hälften :/
Har du några smycken som kostat över 1000 kr? Tror inte det

Favoriter
Färg: Lila
Mat: Kycklingfilé och råstekt potatis på Jensens :)
Killnamn: Albin
Tjejnamn: Felicia
Ämne i skolan: Många! Engelska, matte, religion mm
Musik: Allt. Winnerbäck är en favorit
Fras/mening/uttyck: Sjukt bra!

Har du någonsin..
Snusat? Nej
Rökt? Nej
Hoppat bungee jump? Nej
Brutit mot lagen? Ja
Fått dig själv att kräkas? Nej
Nakenbadat? Ja, varje sommar!
Varit kär? Jag är kär :)

Extra grejer
Tar du droger? Nej!
Vad använder du för schampoo? Fruktis
Vad är du mest rädd för? Småkryp!
Vilken bil skulle du vilja ha? Ingen aning :/
Hur många MSN-kontakter har du? 294 st
Hur många av dem är online just nu? 61 st

Slutfrågor
Pizza eller choklad? Choklad, helt klart. Synd bara att ja inte äter godis!
Tränar du? Japp, självklart
Hur ofta? Så ofta jag hinner
Guld eller Silver? Både och!
Vilken film såg du sist på bio? PS. I Love You
Vad vill du helst av allt göra just nu? Kramas med Kenneth!

6 kommentarer:

Sanna sa...

Jodå allvar är det nog allt. Har nog varit det på nått sätt hela tiden. Ja klart jag kommer å hälsar på i er lägenhet. Måste ju se hur ni bor. Sen är jag ju lite nyfiken på din man haha =) Måste ju se vad det är för en.
Puss

Anonym sa...

Du är min bästa vän också gumman=)älskar dej PUSSAR =) mamsen

Anonym sa...

Ja de är klart du får göra :) Hm, jag vet fakstit inte, de får vi ta reda på ;D Okey, va mysigt. vill med ha någon att mysa med :) kram

Anonym sa...

Haha nepps :D ja de får vi fan göra då :) om de blir bad väder vill säga, man vet ju aldrig^^ jadu, har precis varit ute på en långpromenad och ätit nu, ska ut och dela ut tidningar strax och sen volleyboll träning :P typ träningsdag, haha. Själv? =) Puss

Sanna sa...

Egentligen gick det inte så fort att få lägenheten. Utan vi stod å sökte lägenhet förut, och sedan så avskrev han mig när det tog slut å nu skrev vi med mig igen typ. Så vi har nog sammanlagt stått i kö i två år tror jag. Fast det gav ju resultat nu. Trodde jag aldrig. ihh så spännande =)

Anonym sa...

Pizza eller chocklad, Du väljer chocklad men äter det inte? Betyder inte det att du äter pizza? Jo jag jobbar för fullt. Väldigt skönt så här års. Men man får se det från den ljusa sidan.. Man får ju frisk luft :)