tisdag 11 mars 2008

Sömnproblem :/

Nu är klockan 09:30 och jag har gett upp min jakt på sömn för idag. Har vart vaken sen tio i fem, ingen höjdare direkt. Sov hos Kenneth inatt med så jag hoppas inte jag har hållt han vaken med mitt hostande. Halsen är sämre idag än igår men annars så känner jag mig lite piggare!

Vet inte om det är rätt att kläcka nyheten här men jag kan inte hålla mig! Kenneth flyttar in med mig i lägenheten! Vi ska bli sambos! :) Vi vet att det antagligen är alldeles för tidigt och de flesta av er är säkert misstänksamma, men det känns så sjukt rätt helt enkelt :) Nu längtar jag ännu mer till den 1 april!

Idag är det städning som står på schemat. Har fortfarande inte städat lägenheten sen i fredags! Illa illa! Sen blir det till att träffa pojken min, mysmys. Haha förresten, ringde till min kära arbetsplats Liseberg igår för att prata om mitt schema. Har ju bara fått tider som puts, reserv och på parkeringen och jag var lite osäker angående detta. Jag älskar ju att stå i spel så jag kände att jag kanske ville göra några ändringar. Men Patrik och Niklas bara skrattade åt mig. Haha. Så vi får väl se hur det blir. Ska fundera tills på onsdag iaf :)

Fick precis ett roligt sms av min underbara tränare Lennart. Han är rolig han ;)
"Vet du hur många gråsparvar det får plats i ett par damtrosor?"
"Det beror på hur stor busken är!"


4 kommentarer:

Sanna sa...

Ohhh vad roligt och mysigt att du ska bli sambo vännen =) Puss å Kram Sanna

Anonym sa...

Jag är ledig mellan 11 och 13.30. Så det ska väl kanske funka :) Mannagrynsgröt va riktigt gott :) Puss

Anonym sa...

Oj, råka bli anonym :P

Anonym sa...

Surfittan kommer få ligga när hon vill nu.. helvete.. :P