torsdag 20 mars 2008

Mys hos Linda :)

Nu sitter jag i Lindas säng och väntar på att hon ska komma hem. Hon kör sin syster till skolan förstår ni. Hon kom på den briljanta idén att hon på vägen hem skulle köpa med sig nybakade frallor så det blir en riktig mysfrukost idag :) Jag kom hit igår vid elvatiden, Linda hämtade mig efter sin träning. Alltid lika skoj att komma hit, trivs kanonbra här! Diggar dig och din familj skarpt Linda! (L)

Gårdagen var sjukt stressig men det känns som om jag hann med en del. Jag tvättade, handlade, gick till banken, betalade in vår resa, packade alla kläder om jag skulle ha med mig hit, duschade, rakade benen osv osv. Klockan sju hämtade Kenneth och hans föräldrar mig så bar det iväg till Stefan och hans 25 års kalas. Mycket trevligt! Så nu har jag träffat ytterligare en del av Kenneths släktingar vilket känns bra.

Idag blir det hotellet för hela slanten! Ska bli riktigt skoj! Verkar bli ett rätt bra gäng här hos Linda idag, kul med stor förfest. Men nu måste jag kila, frukosten är serverad, vilken lyx! :)

ps. tack för alla kommentarer! (även din otroligt romantiska Kenneth ;))

5 kommentarer:

Anonym sa...

Svar: :) Åh kul att du tycker den är fin, man får jobba lite med de så går de :) lite pyssel men men.. Haha, jo de var fan as kul :P Ja, de finns en bok men du kanske kan låna den av mig :) Ses i kväll hos Lindis, kommer bli SKOJ =) Puss Philippa

Anonym sa...

Hoppas du får de kul ikväll =)Syssling

Anonym sa...

Jo då allt är bara bra med mig. Smyg läste din blogg för några dagar sedan. Hoppas det går bättre med denna än den förra ;) Alex

Anonym sa...

Hoppas du får en trevlig kväll på hotellet. Ha det så kul ikväll och simma lugnt=) Puss mamsen

Anonym sa...

Sv: tack evelina :) kommer säkert göra om den snart ändå. ja de får vi ha :) ja de får du absolut göra, jag ska fixa de på min med hade jag tänkt! Puss