fredag 28 mars 2008

Fredag

Yes, idag är det fredag. Igår var det torsdag och jag var på infomöte på Liseberg mellan fyra och åtta :) Väldigt trevligt måste jag säga. Lite segt dock att jag redan hare hört allt men men. Fick skjuts till stationen av Anders som vanligt, så jag hann med 17 över 8-tåget, väldigt snällt av honom! Innan mötet åt jag lunch med Olle, Tom, Sofia F och hennes vän Martina, Helena och Jonas på Jensens. Mys var det!! Tom och jag dansade till Borka-borka på stan med, det måste ha vart en syn. Haha :P

På tåget hem igår träffade jag John ifrån buggen, så jag fick skjuts hela vägen hem. Väldigt va alla är snälla :) Och väl hemma så dröjde det inte länge innan Kenneth dök upp. Det var en liten överraskning. En mycket trevlig sådan dessutom ;) Fick en liten present av honom oxå, bara sådär. Du är underbar. Tack älskling!

Idag blir det filmkväll hos Philippa och Mathilda med Linda och Liselott. Mycket trevligtmå jag säga! Ser fram emot detta. Men nu kan jag inte sitta här och hänga, måste äta frukost och duscha. Ha det gött! PUSS

2 kommentarer:

Anonym sa...

Här får du din kommentar! Hoppas du får de trevligt ikväll o även du kommenterar min offtare / syssling

Anonym sa...

tack så mycket :) ja de var jätte trevligt, =) haha när du vill? :D Puss