måndag 3 mars 2008

En toppenhelg :)

Nu sitter jag hemma och slötittar på American Idol, ganska roligt program faktiskt. Tänkte skriva av mig lite om vad som har hänt i helgen. Dåligt av mig att inte ha skrivit på ett tag men har faktiskt varken haft tid eller lust ;)

Jag har haft en helt perfekt helg! Mycket beror på att Kenneth har sovit här fredag-söndag :) Vi har haft väldigt mysigt, han är verkligen underbar min kära man. I fredags så var vi ute och åt på Musses med min mamma och pappa och med Lennart och Maud. Sen blev det kaffe och efterrätt hos Normans :) Vi hann även med och låna några filmer av Lennart, han är en riktig filmnörd så det fanns en hel del att välja mellan. I lördags så hann jag med att träna fotboll i två timmar, stukade min fot igen, ont som faaaan gjorde det, ursäkta språket. Sen kom Linda och Jonas hit på en kombinerad taco-, spel och melodifestivalkväll. Det blir alltid många skratt och tokigheter när man umgås med dom, riktigt skoj! Linda, du är en klippa på Absolut Överens! Söndagen var väldigt slapp och skön. Frukost på sängen och en film på morgonkvisten tackar man inte nej till direkt ;) Sen åt vi middag hemma hos Kenneth, mycket gott. Alltid kul att träffa hans familj, tycker om dom! Vid sju åkte vi till Lina och Mattias och kollade på Scrubs. Oxå mys! Scrubs är nog mitt favoritprogram faktiskt, JD in my heart! :D :D

Som sagt, jag har haft en väldigt bra helg. Idag har jag städat, städat och åter städat. Nej, så illa var det väl inte men det tog ett tag. Sen har vi hämtat hem Tommy som följde med och spanade in min nya lägenhet. Vid fyra träffade jag Linda, vi gick och hämtade vårt smink och sen bar det iväg till buggen. Tyvärr kunde inte Benjamin komma, lite surt. Fick veta det så sent, annars hade jag kunnat tränat fotboll men men. Imorgon fyller mamma år så det blir kalas!! Nu får det snart bli sängen, är ruskigt seg faktiskt. Vi hörs och ses! PUSS

Inga kommentarer: