tisdag 11 mars 2008

Gratis är gott

Kom precis innanför dörren nu, helt proppmätt. Jag och min mor har nämligen blivit bjudna på mat idag av min kusin Patrik på Stråhles Allé :) Riktigt gott, så TACK!

Efter att jag hade satt mig ner för att börja äta kom det fram en lite halvskum gubbe och sa till mig att sluta stöta på kocken! Jag skrattade bort det och förklarade att vi var kusiner och då tyckte han att det var tur för mig att jag var så god vän med mina släktingar. Tror inte han hade alla hästar hemma den karln. Haha. Lite kusligt dock att folk ibland tror att jag stöter på dem trots att detta inte är fallet alls :/

Nu ska jag gå in i duschen och försöka "duscha av mig" förkylningen. Man får försöka med allt vet ni. Inte skoj att må så här dåligt kan jag lova, men men, nu ska vi vara positiva :) Byebye!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kyle XY är en asbra tv-serie. Bara älskar den. Har precis fått hem första säsongen :) Jag hör av mig om jag kommer, men jag tror att jag gör det. Om inte min förkylning går åt fel håll. Nej, det blir ju inte det tyvärr, fick inga papper hemskickade så. Puss

Anonym sa...

Ja idag åt vi jättegott. Hoppas du tappade lite av förkylningen i duschen. Ha det gott. Kram från mor.:)