onsdag 24 september 2008

Vill ha jobb!

Är det någon som kan hjälpa mig med detta?!! Är tacksam för alla tips jag kan få! Vill ha ett fast jobb nu. Helst beläget i Alingsås, men Lerum eller Partille det funkar bra det med. Är trött på Liseberg vid det här laget, stämningen är inte alls som förra året och då är det inte värt att pendla fram och tillbaka från Alingsås varje dag. Förra året spelade det ju ingen direkt roll om jag satt på stationen i Gbg eller hemma och ugglade men nu när jag har Kenneth är det sjukt mycket segare att få vänta så mycket. Sen förstör Liseberg så mycket runt om tyvärr. Har inte kunnat träna fotboll på hela sommaren och saknar det verkligen. Har inte kunnat åka ut och bugga heller eller vara med mina vänner. De är ju oftast lediga lör-sön och då jobbar ju jag alltid. Verkligen alltid. Så nu söker jag jobb som en galning! Skulle helst av allt vilja ha i någon affär i nya storkenhuset, det vore verkligen drömmen, men det är väl svårt antar jag :( Vi får se vad som händer helt enkelt.

Nu ska jag snart iväg till stan med mamma och min kära man. Sen blir det faktiskt bio idag igen! Vi ska se mamma mia en gång till med mina föräldrar, de har gratisbiljetter så de bjuder! Kan nog se den filmen på bio hur många gånger som helst. Grymt bra. Nu ska jag byta om, ha det göööött! puss

5 kommentarer:

Anonym sa...

Heej sötunge.
Fredag kan jag nog säkert, vi kan ju ses en sväng å ta en fika eller nått om du hinner, annars kan jag nästa vecka med, har ju inget jobb tyvärr :( Sjukt sugen på att öppna eget, du vet hur mongo jag är haha. glömde helt svara på ditt sms igår efter att jag läst det, men nu får du ju svar här haha. Massa puss.

Anonym sa...

Du hittar nog snart nått jobb =) Du har ju lite tid på dej innan du blir helt utan också, sånt är alltid skönt. Jag tror du hittar nått innan jag gör de =P

Anonym sa...

Men om min mamma inte kommer så kan vi ju satsa på en dag nästa vecka då kanske :) puss

Anonym sa...

tyvärr vet jag inget jobb alls.. gäller bara o söka på antar jag/syssling

Anonym sa...

såg en skylt i ett fönster i gallerian - storken idag.. personal söker... kläder.. kanske nåt för dig??? Kram!! "dannsan"