lördag 13 september 2008

Snart jobb

Börjar jobba tolv idag, bytte pass igår så jag börjar och slutar en timme senare för att sluta samtidigt som Kenneth, skönt. Ska snart iväg till stationen för att pendeln som avgår 10:33 mor Göteborg. Är ensam hemma nu, min älskling är på Landvetter och hämtar sina föräldrar och jag hann inte åka med. Lite trist, hade vart kul att välkomna dem hem och sen så gillar jag verkligen flygplatser. Det är så mysig stämning där, ligger liksom förväntan i luften på nåt sätt :) Vill verkligen resa iväg nånstans nu. Är så trött på kalla Sverige, vill ha värme NU. Vill resa iväg till nån varm, solig, romantisk plats med Kenneth och bara vara. Men det är iofs mindre än ett halvår kvar tills vi och resten av familjen åker till Thailand för att fira mammas 50 årsdag. Längtar så in i norden!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du va ju nyss iväg pucko :P Tänk på mig som inte vart iväg sen våren 07 ;) /syssling

Anonym sa...

Ja nu börjar man längta otroligt mycket på att få ge sig iväg. Men tiden går så fort snart är vi där. Puss puss hälsa busen...