måndag 15 september 2008

Anmäld.

Då var det klart. Jag är numera anmäld till att göra högskoleprovet i höst. Känns dels lite spännande, dels lite nervöst. Men men, det kan ju inte gå mer än åt helvete :P Nej, men det ska faktiskt bli kul =)

Nu är vi lediga ifrån jobbet i hela fyra dagar jag och Kenneth. Ska bli så skönt. Ska söka lite jobb och kanske shoppa lite. Behöver en ny vinterjacka, nya skor och så vill jag ha ett par snygga byxor, inte jeans dock. Vill även hinna med att träna fotboll men idag är det tyvärr ingen träning som jag trodde. Ser fram emot att börja träna igen, saknar fotbollen jättemycket.

Sen så ska jag även försöka få med mig Kenneth på buggkurs imorgon! Japp, ni hörde rätt :) Hade vart så skoj om han lärde sig bugga och nu är det andra tillfället på nybörjarkursen tror jag så det passar ju bra. Men vi får se hur det går.

Vad finns det mer att tillägga? Har haft tre riktigt roliga dagar på jobbet. Har skrattar mycket och gärna. Underbara gäster och mycket trevliga jobbarkompisar. Var längesedan man hade så här skoj på jobbet! Tror att mitt humör, att jag känt mig nere, beror väldigt mycket på jobbet faktiskt. Nu känns allt mycket lättare, tur det. Hoppas det håller i sig. Nu ska jag skicka iväg ett sms till söta Sanna, hon har precis fyllt år och jag har, såklart, glömt att skicka grattis :/ :/

puss!

1 kommentar:

Anonym sa...

Blir inget dansande för mig på ett tag. är förkyld =( Missade gammeldansen i måndags. Vi träffas säkert nån söndag =) Idag (tisdag) är andra gången, på söndag är tredje gången =) Kram kram