måndag 29 september 2008

Skönt

Bloggen är sig lik igen, grymt skönt. Tack Jenny för hjälpen! Du är en klippa :)

Har en del att skriva om nu känner jag. Helgen har vart underbar! Har haft riktigt roligt på jobbet, var längesen jag skrattade såhär mycket. Fredagen var skön, lördagen likaså. Stod i klubbslaget tillsammans med Zandra. Min underbart söta Zandra, vad jag har saknat dig det här året på Liseberg! Äntligen fick jag skratta lite på jobbet igen, tiden gick så fort. Vi har alltid roligt ihop! Måste umgås oftare, helt klart. Söndagen var oxå grym. Var reserv hela dagen, det är ovanligt vill jag lova. Åt baguette med Anna, träffade Kenneth mycket osv. Vi hade en riktigt långrast ihop, underbart mysigt :) Sen lekte vi den där leken på rasten där en börjar och måla ett huvud, sen viker man pappret och nästa målar kroppen, sen viker man igen och en annan målar benen ni vet? Vi lekte den med Alireza, han målade kroppen och shit va ja skrattade när jag såg teckningen. Han hade gjort två ben typ, som inte såg ut som ben heller för den delen.. Haha, sjukt kul. David var med och skrattade och det gjorde saken ännu bättre. Älskar hans skratt, det är det bästa skrattet i världen och det har jag sagt hela tiden. Tårarna bara sprutade på mig! Har inte haft så skoj på jobbet sen förra året, det var lite av den goa stämningen som vi hade då, den här helgen. Sen lurade Gustav, Emelie, Lina, Kasper med flera mig hela dagen igår att "titta in i ringen". Jag är nog sämst i världen på den leken, går på den HELA tiden. Menmen, det bjuder jag på ;) Tack alla för en toppenhelg iaf! :D

Denna veckan har börjat sämre, eller aa, jag är sämre iaf. Tror min förkylning håller på att bryta ut, äntligen. Har vart jättedålig idag, hostat som en kossa och snörvlat som en gris. Typ. Tror jag har haft feber med. Men annars är humöret på topp iaf! Min älskling har jobbat första dagen på citymail idag, stackaren kommer jobba 22 dagar i sträck nu. Både på citymail och Liseberg. Men han har jobb iaf, jag skulle gärna byta med honom! Vi har sett på Nyckeln till Frihet idag med :) Vilken underbar film! En av dem bästa återigen ;) Hade inte sett den förut.. Se den allihop!

Nu ska jag snart krypa ner med min älskling. Han ligger redan och sover men jag var alldeles för pigg för sängen tyvärr. Det är inte ofta vi går och lägger oss olika tider. Men han gick upp tio i sex imorse och jag sov till halv elva och låg kvar i sängen till ett typ för jag mådde så dåligt, så det är väl inte så konstigt egentligen. Men trist är det! Imorgon ska jag gå upp tidigt och sitta framför datorn hela dagen och söka jobb hade jag tänkt så förhoppningsvis går vi och lägger oss samtidigt imorgon igen :)

puss och hej!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jahaa, jaa då tar det nog en stund om du ska ha gratisdesign, men hon är grymt duktig. Jag vet ju inte ens hur man använder photoshop haha. Jaa fika och lite shopping låter toppen :) Nu ska jag tvätta, fy faen. Hoppas du håller dig frisk nu då :P Puss puss

Anonym sa...

Säg till när du bytt bloggen, så ändrar jag den då. Haha har ingen aning om hur man gör med blogspot nämligen. Så får du skicka lite bilder etc. på msn så gör jag en du kan ha så länge :) Puss sötnöt. Torsdag passar mig bra förresten:P

Anonym sa...

Haha nej det tror jag inte, hon är tusen gånger bättre en vad jag är och skit trevlig. Hon har gjort mina båda gångerna :) Jaa aboslut, jag behöver också lite nya grejer, har som du säger hela garderoben full, men inget att ha på mig alls. Gå in på msn senare idag eller kväll om du kan, så tar vi lösen och det dära, så gör jag en du kan ha under tiden, de som finns är ju skiit tråkiga :P Pusspuss

Anonym sa...

Hej! :)
Visste inte att du hade blogspot? :P Men ska du byta till ´blogg.se?
För det är några före dig i kön.. och får in donationer lite då och då och dom går alltid före.. Men så fort som möjligt. Men låt sanna göra en så länge :) Så återkommer jag när jag tar tag i din :)

Anonym sa...

Hej stumpan. Du e snäll du. Vet inte om jag orkar ikväll, hör av dig så får vi se hur jag känner mig. är jag ngt pigg så kan du komma över :) puss

Anonym sa...

Tycker du vi ska ha det så här?