måndag 29 september 2008

Vad hände?

Vad är det för konstigt som händer? Nu när jag hade gjort mitt senaste inlägg likadant som jag alltid gör och tryckte på visa blogg (som jag alltid gör) så är hela min blogg kursiv helt plötsligt. Och nu när jag skulle publiciera detta inlägget så blev detta som vanligt samtidigt som resten fortfarande är kursivt? Vill inte ha det så! Är det någon som kan hjälp mig???

Är det så när alla ni andra kollar eller är det bara på min dator?
Är det någon som vet hur man får bort det så den blir som vanligt?

Tacksam för all hjälp och alla tips jag kan få!

puss//Evviii

3 kommentarer:

Anonym sa...

I Firefox (webbläsaren jag använder) ser det ut som vanligt.. Inga kursiva bokstäver. Bara på "Du är det bästa som hänt mig älskling <333 <33" i inlägget under detta. Men när jag öppnar din blogg i Internet Explorer så är allt kursivt så som du beskriver... Skumt. Kan du visa HTML-koden för dina inlägg? Kanske är det nått vajs med taggarna...

Anonym sa...

Vid närmare eftertanke tror jag det är något fel på slut-taggen för det kursiva på meningen "Du är det bästa som hänt mig älskling <333 <33" eftersom allting över den meningen är normalt, och allt under är kursivt. Kanske saknas < /i>-taggen??

Anonym sa...

Hej! Det är samma på min som din. Konstigt. Puss