lördag 6 september 2008

Rolig arbetsdag

Idag är första dagen på riktigt länge då jag kan säga att jag faktiskt hade riktigt roligt på jobbet. Överlag trivs jag ju bra på jobbet och det är ju ett väldigt roligt jobb egentligen, men jag har vart så sjukt trött på det det sista. Verkligen sjukt trött. Är trött på att pendla och jobba så sena tider, missa fotbollsträningen varenda gång till exempel. Men nu ser jag alltså en vändning på tristessen. Nu jobbar jag bara fre-söndagar ett tag och är alltså ledig tillsammans med Kenneth jättemycket. Det ska bli helt underbart, betyder så mycket att kunna umgås med Kenneth flera hela dagar i rad. Och så hade jag en riktigt lyckad dag på jobbet idag, stod i sill/trä med Andreas och Martin, riktigt roligt måste jag säga. Så nu ser jag faktiskt fram emot jobbet imorgon! Ska bli kul, sitta på parkeringen och chilla hela dagen :)

Och så måste jag skriva några rader till om min söta, underbara älskling. Är så otroligt kär i dig Kenneth. Du anar inte hur mycket du betyder för mig, du är mitt allt. Älskar dig mer än någonsin och jag hoppas du känner likadant <333

Inga kommentarer: