torsdag 11 september 2008

Minisemester

Nu när jag och min älskling har vart lediga i fyra dagar har vi passat på att ta en välbehövlig minisemester. Och den semestern har inte ägt rum varsomhelst utan i Lövhult, närmare bestämt hos mina föräldrar. Har haft det riktigt mysigt här ute. Skönt att komma bort och bli lite uppassad men nu när vi snart ska hemåt så längtar man hem till vår fina lägenhet igen. Vi har gjort en hel del roliga saker, vi har vart hos min morfar och spelat kort, plockat svamp, vart på ikea, kollat på film osv. Svampturen var riktigt givande. Jag, Tommy och Kenneth hittade i bärkasse var, kanonkul!! :)

Har ju vart rätt nere det sista och det känns fortfarande inte bra. Vet inte vad jag ska bli när jag blir stor, vad ja ska plugga osv. Ska börja söka jobb nu men så fort jag sätter min framför datorn och cv:n så blockas jag totalt. Allt känns verkligen jobbigt. Skönt då att komma hit ut och slippa tänka på allt jobbigt och bara umgås med de människorna som man tycker mest om i hela världen. Mamma och pappa stöttar mig alltid i vårt och torrt och hade jag inte haft Kenneth nu så vet jag inte vad jag hade tagit mig till. JAG ÄLSKAR HONOM.

Nu ska jag låta Kenneth låna datorn så han kan sätta sig och plugga ordentligt på högskoleprovet. Sen ska vi hem till lägenheten och fixa iordning allt nytt vi har köpt. Imorgon ska vi hämta Kenneths föräldrar på Landvetter för de har vart i New York en vecka och levt livet. Sen kanske jag ska försöka hinna in till stan (Alingsås) en sväng med och kika efter ett par byxor och kanske en jacka. Det skulle behövas! Men vi får se hur det blir med det. Men först, nu ikväll, blir det lite mys med min underbart fina pojkvän <33 Vi ses!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh gumman, det vill jag väldigt gärna. Saknar att bara träffa folk och sitta å bara snacka om inget typ, vad hände med alla vänner man en gång hade? Men du har fortfarande inte skickat ditt nummer ju :P skriv ett sms till mig å har jag det sen =) Har du mitt nummer? Annars är det 0707-416260 Ta hand om dig söta vän. Pussar

Anonym sa...

du plockade lite svamp åt mig med då :) Nu kan du känna sparkar om du vill.. dom känns TYDLIGT

Anonym sa...

Tack för att ni har varit här så jag och pappa fick pyssla om er lite. Hoppas vi kan ta en dag i nästa vecka också så Kenneth kan få lite abbissar också. Stekt abborre gillade han ju. Puss puss ha det så gott. Älskar er.