måndag 22 september 2008

Mamma Mia, vilken helg!

Vilken kanonhelg!!! Jobbade fredag och sen var både jag och Kenneth lediga på lördagen. Vi var nämligen bjudna på kräftskiva hos Kenneths kära vän Anton aka Apan Blood. Och vilken kräftskiva sen! Hur kul som helst! Riktigt lyckad måste jag säga. Hela alltet var med, hattar, solar och till och med sånghäfte med snapsvisor. KUL! Söndagen var inte lika kul dock. Har aldrig mått så dåligt i hela mitt liv. Menmen, jag har ju ingen annan än mig själv att skylla. Kenneth var glad iaf, han tröstade mig så glatt med: "Men Evelina, jag mår ju hur bra som helst iaf.." Haha, retsam och skadeglad är bara förnamnet. Men jag tog mig till jobbet till slut iaf. Mamma och pappa fick köra mig dit, samtidigt som vi släppte av lilla söta Åsa i Lerum. Hon kom hit på lördagkväll och följde med på kräftskivan, alltid roligt att träffa dig gumman :) Hursomhelst. Fick stanna bilen två gånger på nervägen för jag var helt säker på att jag skulle spy men klarade mig precis. Men det var nära ögat. Sen fick jag kämpa hela dagen på jobbet för att överhuvudtaget stå upp, var ganska stolt över mig själv som stod ut iallafall. Usch va pinsamt sånt är. Inget jag är stolt över alls. Fy tusan.

Söndagskvällen slutade lite bättre däremot. Jag och min älskling har vart tillsammans i nio månader nu och det måste självklart firas. Tänk att det redan gått nio månader sen den 21:e december <33 Så vi gick på bio efter jobbet och såg en film, inte vilken film som helst utan just: Mamma Mia Det var riktigt, riktigt bra! Så säger jag väl om de flesta filmer men den här var absolut en av de bästa jag sett! Älskar musikaler och älskar Abba så det var en bra kombination. Grymt bra. Alla låtarna passade in så bra i filmen och allt :) Se den fort allihop!!

Nu har jag precis kommit hem ifrån fotbollsträningen, härligt att vara igång igen! Synd bara att det inte är så många på träningarna. Ska verkligen börja träna ordentligt nu igen. Både fotboll, bugg och gym. Beach 2009, here I come! Nu ska jag gå och pussa min älskling som sitter och pluggar. HA DET.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mysigt med spyor :P
Du är väl för söt, jag e frisk och kry om du har lite tid över i veckan gumsilums?!

Puss å kram

Anonym sa...

Nästa vecka kanske min mamma kommer och hälsar på så då blir jag lite upptagen, men om hon inte kommer så jobbar jag bara två dagar än så länge :) Vi får försöka hitta någon dag som passar :) 070 36 37 499 är mitt mobilnummer :) Puss