söndag 4 maj 2008

Förlåt!

Har vart otroligt dålig på att blogga det senaste, inte alls meningen. Men nu börjar det bli många som klagar på den dåliga uppdateringen av bloggen så jag får väl skärpa mig en gång för alla!!!

Jag tycker verkligen om att blogga faktiskt. Kan vara väldigt skönt att skriva av sig vad som har hänt, ventilera sig lite. Det är ett perfekt tidsfördriv när man har tid över. Men när man har fullt upp så känns det inte riktigt som man hinner med, fast man vill. Och jag har verkligen haft fullt upp sen sist. Jag har börjat jobba "på allvar" på Liseberg igen, helt underbart. Älskar verkligen mitt jobb och mina arbetskamrater. Ni är underbara! Kul att alla nya kottar är ruskigt trevliga med! :)

Vi har fått iordning på lägenheten nu med. Känns jättebra. Nu är det bara lite småplock kvar, vad som ska stå framme var, prydnadssaker mm. Roligt! Jag och Kenneth har för övrigt bott här i en månad idag på dagen! Trivs så otroligt bra att det nästan är löjligt. Sambolivet kunde inte fungerat bättre, det är det bästa jag gjort att flytta ihop med Kenneth. Älskar honom verkligen, du är finast älskling <33

Vi har även hunnit med att ha inflyttningsfest. En riktigt lyckad sådan får man väl säga! Var väldigt nervös och orolig innan ifall det skulle bli stelt mellan mina och Kenneths vänner men det funkade perra bra! Det blev ett riktigt bra drag och de sista gick väl vid tre-tiden. Då satte vi igång att städa lite för både jag och Kenneth skulle ju upp och jobba dagen efter. Några små missöden skedde under kvällen men inget allvarligt som tur va! Sjukt kul kväll var det iaf! :)

Har hänt massa annat skoj sen sist med men ja kan inte skriva med allt! Skönt iaf att det har vart toppenväder det sista, hoppas det fortsätter så nu i veckan, nu när jag och Kenneth är lediga tillsammans i fyra dagar. Jag lovar att bli bättre på att uppdatera bloggen nu!

Tack för alla kommentarer förresten! Och till anonym: Min sving är bättre än någonsin! Var en man nu och tillkännage vem du är så ska jag spöa dig på touren! Haha :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Trevligt att man får någonting att läsa igen :) Jo, allt är bara bra med mig. Börjar lugna ner sig med skolan tack och lov :) Hur är det med dig då? Puss

Anonym sa...

okej nu ska jag inte vara anonym.. jag heter ehm.. kalle

Anonym sa...

Hej! Jag mår riktigt bra, har haft en sån underbar dag :) själv? JA de var jätte skoj, jadu ska fixa lite grejer, plugga, träna osv. durå? Puss!