torsdag 15 maj 2008

Torsdag

Idag är det torsdag. För min del betyder det jobb på Liseberg som vanligt. Jobbar varje torsdag hela sommaren, förutom de tre veckorna jag är ledig, det ni. Jag var hemma ifrån jobbet igår. Har fått urinvägsinfektion av någon konstig anledning så jag hade lite feber och kände mig allmänt hängig igår. Mår inte jättebra idag heller men trivs för bra på jobbet för att vara hemma två dagar i sträck! Gårdagen tillbringade jag istället hemma i lägenheten. Fick gjort en hel del, massor faktiskt. Så nu glänser det här hemma. Höll igång hel dagen så jag gick och la mig tio över nio igår och kvart över nio sov jag som ett litet barn. Mådde som sagt inte så bra heller. Men idag är det lite bättre iaf. Börjar fem idag så jag tar halvfyra tåget. Fram tills dess vet jag inte riktigt vad ja ska hitta på faktiskt. Går kanske in lite tidigare till stan, vad vet jag?

Har som ni märker inte så mycket att skriva just nu. Vet inte riktigt vad ja ska säga, har ingen direkt motivation till att blogga. Känner mig seg och har huvudvärk men förutom det rullar livet på perra bra :) Trivs underbart bra i lägenheten, kan inte förstå hur jag kunde bo i min lilla etta i ett helt år. Sambolivet funkar löjligt bra, Kenneth är verkligen den finaste killen som finns. Är så otroligt kär! Fotbollen går fint, är ruksigt skoj att spela när vi spelar så bra som nu, trist bara att jag inte kan träna så ofta som jag vill med tanke på jobbet. Buggat har jag inte gjort på evigheter! Så tråkigt, saknar det verkligen. Men man måste ha tid också, vilket jag inte har jättegott om. Men det löser sig säkert. Hoppas jag inte är för ringrostig på Öland bara!!

Nu ska jag byta lakan i sängen och sen göra mig iordning. Ha det bra allihop! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi måste verkligen träffas snart :) Har ju inte sett dig sen jag och Zandra va hemma hos dig och kolla på film. Puss