onsdag 21 maj 2008

Fem månader <3

Fem helt underbara månader har jag och Kenneth varit tillsammans i nu :) De bästa månaderna i mitt liv. Mår så otroligt bra när vi är tillsammans. Vi har så kul ihop, älskar att umgås med honom <33

Vi firade vår femmånadersdag (långt ord) med en romantisk dejt på i personalcafeét på jobbet. Åt lunch ihop och efteråt bjöd Kenneth mig på mjukglass :) Det ni! När båda jobbar så blir det inte bättre än så ;) Men ja klagar inte, det var helt underbart. Allt är underbart när man är med Kenneth, spelar ingen roll vad man gör. Mys var det iaf! Jag slutade åtta idag och Kenneth slutade inte förräns tio så han kommer väl hem om en timme eller nåt. Då ska vi bada badkar och ha en riktigt myskväll tillsammans :) Vi var nämligen i stan igår och shoppade lite saker. Köpte badskum och massageolja på BodyShop (sviiindyrt!) så de kommer väl väl till pass nu när vi firar fem månader ;) Köpte även födelsedagspresent till Jonas och åt på Thai Take Away. Väldans trevligt!

Idag har ja jobbat som sagt. Var puts för första gången vilket va ganska trevligt! Mycket roligare än vad jag hade förväntat mig iaf, var inte alls så slappt som folk vill få det till. Hade fullt upp hela tiden! Tror jag tar putsjobbet på lite för stort allvar dock så jag ska ta det lite lugnare på fredag när jag är puts nästa gång. Nu ska jag lägga in lite nytvättade kläder i garderoben och slappa lite. VI HÖRS. puss

3 kommentarer:

Anonym sa...

Japp vi får höras mer om det. Jag jobbar fredag, sen på lördag ska jag hem till syrran och hälsa på deras nya hund och kolla på ECS :) Själv då? Jobba eller? Puss

Anonym sa...

Hej Darl... Åh vad bra att du jobbar i göteborg såpass ofta, då får vi ses någon dag och ta en fika eller något. Klart du ska se min lägenhet, hade tänkt mig en tjejkväll någon bra helg. Då ska du såklart komma om du kan =) Har du mitt nummer btw? Isf kan vi väl höras nån dag. Puss & Kram

Anonym sa...

Kul att ni firar samma dag som jag och pappa firar att vi varit gifta i 25 år.Silverbröllop inte illa eller? Ha det gott i badet önskar dina kära.. Vi får snart spela kort igen så jag får skratta lite åt Kenneth. hahaha