söndag 11 maj 2008

Härlig seger!!

Blir inget långt inlägg nu, är alldeles för trött för att skriva här egentligen. Men jag måste bara säga: Vi spelade match idag, borta mot Sjömarken, och vi vann med 2-1! Hade ju "lite otur" förra säsongen så det känns otroligt bra att inleda denna bättre! Att jag dessutom spelade 90 minuter och blev nöjd med min insats gör inte saken sämre. Riktigt kul att spela idag tjejer! Vi spelar verkligen fotboll nu, vilket förbättring sen förra året! Härligt jobbat! Nu fortsätter vi såhär :) :) :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att ni vann :) Snart tänkte jag komma och hälsa på på Liseberg också :) Puss

Anonym sa...

Jag trivs jättebra :) underbara arbetskamrater. Jag arbetar i kassan på Plantagen :) Puss

Anonym sa...

Gratts till segern :) Japp, på fredag bär de av till Italien med klassen :) skit skönt. Jadu vi får typ klämma in det någon dag :D Puss

Anonym sa...

Jag fick det jobbet via en annons på Platsbanken :) Jag kan ju alltid höra mig för ;) Såg igår att annons fortfarande ligger kvar på nätet så det kan ju vara så att de behöver lite vad vet jag :) Klart jag ringer innan jag kommer, vore ju tråkigt om jag kom och du inte va där :P Puss