onsdag 28 maj 2008

Ett tag sen - igen

Var ett litet tag sen jag skrev här nu igen. Dumt av mig! Kommer inte ens ihåg vad sista inlägget handlade om :/ Men nu är jag på G igen!

Veckan har vart toppen. Började med minigolf med Linda och Jonas, mysmys. Jonas tog hem segern, grattis får man väl säga :) Gårdagen var helt underbar! Jag och min älskling hade en riktigt heldag i Gbg, värsta dejten :) Vi åt mat, åkte paddan och gick på bio. Såg Indiana Jones, helt okej. Eller aa, den va faktiskt väldigt bra! Eller aa, ganska iallafall. Har lite svårt att bestämma mig om jag gillade den eller inte. Men det gjorde jag! Jag gillade den men älskade den inte! Shit, vilket meck. Hoppas ni förstår. Men den var bra, så gå och se den! :D En riktig mysig dag hade vi hursomhelst. En paddantur är verkligen att rekommendera, otroligt fint.

Idag har jag jobbat, var putsare idag igen. KUL! Pratade med kaninchefen, han som bossar över kaninerna om att ev få prova på att jobba som kanin en dag. Verkar hur kul som helst ju! Tyvärr var alla platser upptagna nu på söndagm den kaninternationella dagen, men han frågade om han kunde räkna med mig om nån blev sjuk och det kunde han. Annars får jag prova en annan dag. Skojskoj! Hade vart skoj om det blir av, verkar riktigt spännande :)

På tal om ingenting alls: Jag MÅSTE köpa nya skor. Det är verkligen högsta prioritet just nu! Måste hitta några jag gillar och det är fort. Sen måste jag ha den tiden att gå att leta upp dom med, inte det lättaste med mitt fullspäckade schema. Har verkligen massor med saker planerat varje dag. Det är kul såklart men ibland känner man för att ha en helt blank dag och göra ingenting alls med Kenneth. Bara vara liksom. Det längtar jag efter!

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha faan vilken bra idé paddan kanske man ska åka någon dag =) Låter som du och kenneth har det skit bra. Haha kanin =) Lär bli varmt i dräkten men ballt jobb, hade jag velat göra haha. Ta hand om dig vännen Puss o Kram