söndag 18 maj 2008

Jäkla ryggont :/

Mår så sjukt dåligt idag. Har så otroligt ont i ryggen pga av den där jäkla urinvägsinfektionen och så tror jag att jag har fått feber igen. Vågar inte ta tempen dock, för får jag det bekräftat mår jag nog ännu sämre. Är hemma ifrån jobbet idag igen, klarade inte att gå helt enkelt. Gör för ont! Tror ryggvärken blir värre nu när det är så kallt ute med, höll på att krevera när jag kom hem ifrån jobbet igår. Men den största anldeningen att jag mår dåligt är att jag missar årets första kaninfest som är ikväll. SURT. Hade verkligen sett fram emot att svänga mina lurviga med alla nya och gamla vänner ifrån Liseberg. Menmen, vad ska man göra? Är inte skoj att gå när man inte mår bra. Sen äter jag ju antibotika så jag får inte dricka heller, inte för man måste göra det för att ha skoj men ni förstår vad jag menar :/

Så nu sitter jag här hemma och surar lite. Haha, vad bitter jag låter. Detta kan inte vara ett kul inlägg att läsa. Men allt kan inte vara på topp jämt tyvärr, även om det oftast känns som om jag svävar på moln för jag är så lycklig :)

Ska antagligen åka hem till mina föräldrar idag. Var ett bra tag sen jag var där nu. Stackars mamma, hon saknar mig nog en del. Får hoppas på att bli lite ompysslad av päronen nu när Kenneth är på jobbet. Kenneth är på jobbet ja. Han gick hemifrån för två tmmar sen nu men det känns som flera dagar sen :P Haha, har insett att jag skriver om Kenneth i nästan varje inlägg. Ska börja variera mig mer, jag lovar. Hör du det Ståhlis!? Jag lovar! ;)

Nu blir det en varm dusch och sen ska jag göra minsta möjliga. Over and out.

3 kommentarer:

Anonym sa...

När skulle det passa dig att vi ses? Nja, alltså det varierar på dagar. Sen är det så att jag blir inringd från jobbet men får även vissa pass inbokade i förväg liksom. Nej, jag har inte mailat än. Tänkte att jag skulle göra det imorgon :) Puss

Anonym sa...

Varför skriver du så sällan om mig? :(

Jag tror att du är på bättringsväg nu älskling, känner det på mig! Hoppas verkligen du slipper ha ont mer.

puss puss sötnos

Anonym sa...

Hoppas du blev lite bortskämd av oss när du var här. Krya på dej. Önskar ett av päronen