måndag 19 maj 2008

Underbar dag

Gårdagskvällen igår blev helt underbar till sist :) Hade ruskig ångest över att missa första kaninfesten men nu känns det inte lika hopplöst. Åkte ju hem till mina kära föräldrar igår på dagen och vid tjugo i nio hämtade vi Kenneth på staionen i Floda så han oxå kom ut till Lövhult, efter en hård arbetsdag. Vi hade en egen liten kaninfest, spelade plump med trumf med mina föräldrar, åt snacks och hade en perfekt myskväll. Underbart <33

Idag har vi haft en lika underbar morgon och sen bar det iväg till vårdcentralen för min del. De tyckte jag borde komma dit och kolla så att allt gick åt rätt håll och det gjorde det som tur var. Sedan åkte jag och mamma för att hämta hennes pris på Maxi. Hon (läs pappa) hade knåpat ihop ett rim och vunnit grillprodukter ifrån Santa Maria för 300 kr. Tog ett jäkla tag att få vinsterna, ingen tycktes veta nåt om tävlingen, men två timmar senare var jag hemma i lägenheten igen. Det efter att blivit småsur över att få reda på att Thai Take Away stänger klockan tre på måndagar. Klockan tre!! Vad är det liksom? Tänke köpa med mig thaimat hem till Kenneth men icke. Var så sugen på det så jag kunde dödat nån.. Nja, nu överdriver jag igen. Men ni förstår hur jag kände mig iaf?? När jag kom hem mötte jag Kenneth i dörrn som försökte ta emot mig med öppna armar men det var inte särskilt populärt. Var inte på gott humör alls. Ryggen värkte och allt va jobbigt. Han fick mig dock snabbt på bättre humör. Det går inte att vara på dåligt humör när man är med honom. Tack älskling för att du står ut med mig! :)

Nu har vi ätit middag (inte thaimat) och senare ikväll ska vi bada badkar! Har inte gjort det än, det är dåligt av oss. Nu ligger Kenneth och pluggar/sover i soffan och ja ska diska lite. Ha det gööött allihop!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jo det är rikigt segt. Denna veckan är det fullt upp nu. Men nästa vecka är det än så länge bara lördag och söndag jag är uppbokad. Så någon dag nästa vecka kanske? Har slänt iväg ett mail nu. Hoppas få svar snart så jag kan meddela dig :) Pusspuss

Anonym sa...

Tack för hjälpen med tilda gumman. puss