fredag 16 maj 2008

Lite tid över :)

Vad sa du senast: Hej då! (Till mor min)
Sommarplaner: Tillbringa så mycket tid med pojken som möjligt :) Sen blir det dansveckan på Öland, 2 veckor i Side med Kenneth, Linda och Jonas mm
Fisk eller badkruka: Fisk, helt klart.
Hur många kuddar: Kenneth och jag har 3 st ihop
Favoritväder: Sol och klarblå himmel
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Kenneth (om han räknas som en sak), en fotboll och en kortlek
Spelar du nåt instrument: Nej, men skulle vilja kunna spela gitarr
Morgon- eller nattmänniska: Nattmänniska
Vem är viktigast för dig: Kenneth
Bästa film: PS. I Love You, Den gröna milen mm
Tror på liv på andra planeter: Ja, jag tror att jag tror det
Kommer du ihåg din första kärlek: Haha, aa
Älskar du henne/honom fortfarande: Nepp
Tror du på mirakel: Ja, det gör jag
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Självklart!
Ser du på kärleken som ett misstag: Absolut inte
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Spelar ingen direkt roll, 2 eller 3?
Bio eller promenad: Promenad till bion kanske?
Är du kittlig: Svar ja!
Snarkar du: Tror inte det nej
Stjärntecken: Tvilling
Äckligaste djuret: Småkryp
Största svaghet: Dåligt tålamod
Det här är jag bra på: Fotboll kanske? ;)
Bästa bok: Harry Potter-böckerna, PS. jag älskar dig!
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja: Att kunna flyga
Vad vill du jobba som: Om jag visste det alltså. Funderar på lärare just nu!
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig: Ja, faktiskt
Stökigt eller välstädat: Välstädat
Gungar du på stolen: Inte nu längre
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump: Ja, jag tror det
Vilken hand håller du gaffeln i: Höger, alltid
Hur är din drömkille: Precis som Kenneth är <33
Hur många syskon har du: Inga alls tyvärr
Vad är du mest rädd för: Att någon jag älskar skall försvinna
Har du en besatthet: Inte vad ja kan komma på just nu

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej vännen =) MM det där med trött känner jag verkligen igen, därför jag med blir så sur tror jag, sen att jag har sådant hmsk temperament gör allt värre :P Tur dom står ut med oss haha. Vi kanske kan ses nån dag på en fika, för du åker väl in till gbg då och då? vill ju se er lägenhet med hihi. Massa puss