fredag 27 juni 2008

Underbar dag

Ja, det har verkligen vart en underbar dag. Som alla andra dagar som man får tillbringa ihop med Kenneth. Har fått träffa honom lite mer under jobbet idag. Jag och Emma var nämligen ensamma på parkeringen och fick därmed ta rast lite när vi ville. Jag tajmade förstås in mina raster så jag hade rast samtidigt som min älskling. Mysmys var det <33

Vad har annars hänt idag? Inte så mycket. Jobbade mellan elva och nio på parkeringen. Väntade på Kenneth mellan nio och tio, passade även på att äta på Burger King med Calle då, gottgottigottgott. Sen slutade Kenneth och vi tog 23:02-tåget hem. Och nu är vi hemma i vår superfina lägenhet. Kenneth ligger i sängen och läser och jag sitter här framför datorn. Ska snart sova. Ni får ha det bra allihop!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan hjärtat! Sitter hos Lisbeth och Leif och skriver nu. Så nu kommer dom att skriva kommentarer också. Hoppas ni sussat gott. Hälsa busen. Puss puss

Anonym sa...

Hoppas helgen blir underbar gumman =) Kram o puss.