onsdag 18 juni 2008

Utbildare x 2

Så är man hemma efter ännu en trevlig dag på jobbet. Väldigt skönt att vara tillbaka! Har vart utbildare två dagar i rad nu, först för Sara Tabatabai och nu, idag, för Sara Dahlberg. Måste ge dom cred båda två! Exemplariska lisebergare så här långt! :) Idag har det vart väldigt mycket att göra, stackars Sara växlade in 374 femkampskuponger på sin första dag! Det är en del vill jag lova! Annars har det vart lite segt att jobba, Kenneth har inte vart i parken för han har vart ledig idag. Jag vet, jag är töntig, men det känns lite småjobbigt att vara utan honom en hel dag faktiskt.

På tal om min älskling så firar vi sex månader nu på lördag. De sex absolut bästa månaderna i mitt liv :) <33> Jag är dessutom långledig nu i helgen, är ledig fre-mån så jag ser fram emot en toppenhelg. Det dumma är att Kenneth jobbar på fredag och det känns inte bra. Vill så fira midsommar ihop, känns meningslöst att vara ledig utan Kenneth. Men det kanske ordnar sig ändå, vi får hålla tummarna helt enkelt!! Men vi är iallfall lediga tillsammans på söndag och måndag så vi får fira vår halvårsdag då istället.

Nu ska vi kolla på Sagan om Ringen här i sovrummet. Kenneth har vart väldigt flitig idag och bland annat fixat så vi kan kolla på film här inne nu. Underbart :) Men ha det bra allihop så hörs och ses vi! PUSS

4 kommentarer:

Anonym sa...

ojdå, sex månadeer går fort. tyckte det var nyss som emmelie sa ni hade träffats =) Vad mysigt md film i sovrummet och allt puss å kram

Anonym sa...

du har ju mig på midsommar.. naken bad e la givet på natten? ;) Puss

Anonym sa...

Hej Babe...

Alltid lika kul att läsa sin blogg :-D
Träffas å leka någon dag??
Miss you ;-P

Puss Kusin

Anonym sa...

Grattis till 6 månader! Vi lovar att ta hand om dej i helgen. Kenneth kommer väl efter jobbet. Och kanske lite innan också. Vore kul:) Puss puss mitt lilla hjärta