lördag 14 juni 2008

Heja Sverige!!

Idag är det äntligen match, Sverige mot Spanien. Missade ju mtachen mot Grekland pga av jobbet och missar nästa mor Ryssland så idag ska jag verkligen njuta! Vet inte riktigt vart jag ska kolla på matchen än dock, men huvudsaken är ju att jag får kolla på den med min älskling :) Allt annat kvittar. Men ja tror det kan bli svårt att ta Spanien idag så mitt tips får nog bli lika, 1-1. Fast jag hoppas jag har fel! ;) Heja Sverige!!

Igår var jag på stan, är ju potatisfestivalen i Alingsås nu, med Linda, Philippa och Mathilda. Mycket trevligt! Vi lyssnade på ett band på scenen vid lilla torget, åt mat, åkte virvelvinden, shoppade mm. Niiiice vill jag lova! Jag och Linda riskerade även våra liv, åkte en sån där bil som snurrar runt så att man ska känna på hur det är att krocka. Det gick bra som tur va, vi överlevde. Senare på kvällen kom Kenneth hem ifrån jobbet så då kom Jonas och Linda hem till oss och såg Holland - Frankrike. Vilken match! Riktigt roligt att se så bra fotboll. Och rätt lag vann med, gött!

Imorgon blir det match för min egen del, första på länge. Ser fram emot detta! Är väl lite otränad men så får det vara ibland, kan ju inte träna så ofta som ja vill pga av jobbet. Kenneth ska åka med och se på den med så nu är jag extra nervös. Första gången som han ska se mig spela fotboll. Hoppas det går bra så jag inte springer och gör bort mig för att ja tänker på honom! Sen är det kaninfest imorgonkväll med. Mycket saker på G nu. KUL :D

Nu måste jag hasta iväg. Duschen väntar! See you!

4 kommentarer:

Anonym sa...

sverige sög.. dom spelade kass sista halvlek.. puss syssling

Anonym sa...

Ja de var jätte kul och ses :) Ja, vi ses nog snart igen tror jag nog. Mmm, sverige förlorade dock. Men nära var de =)

Anonym sa...

Skönt att vara lite ledig ibland också. I helgen har jag jobbat och kollat på fotboll. Inte direkt hunnit med någonting annat. Jobbar du den 25:e juni? Puss

Anonym sa...

Sverige matchen gick så där. Så gjorde din match också men du spelade kanon. Hoppas vi ses snart igen. Puss