söndag 22 juni 2008

Midsommarfirande och sex...

...månader. Jag har haft en mycket trevlig helg såhär långt. Igår var det midsommarfirande i Lövhult som vanligt. Kenneth kunde vara med till klockan fyra och sen kom han vid halv ett igen. Trist att han inte kunde vara med hela dagen. Men vid fyra åkte vi in till midsommarstången som vanligt och dansade, lekte lekar, tog lotter mm. Jag dansade dock inte runt stången iår (första gången!!) men jag var med på femkampen iaf. Vårt lag kom sist. Attans. Menmen. Sen åkte vi hem till Fallermo o Co och åt god mat, sjöng mm. Ska påpeka att vi hade familjen Svensson från Vinninga hemma hos oss för tredje året i rad. Mycket trevligt! i träffades på Mallorca för sex års sedan och hänger fortfarande ihop med jämna mellanrum. Vi har alltid ruskigt skoj ihop, igår och idag spelade vi spel och skrattade tills vi kiknade. Jag trodde allvarligt talat jag skulle dö av andnöd, så mycket skrattade jag! Skoj var det! Även pappa skrattade så tårarna sprutade, det händer inte allför ofta. Så Mona, Christer, Robin och Angelica - hälsa på oftare!! :D

Idag har jag och Kenneth firat sex månader. Helt galet fort har tiden gått. UNDERBART. Älskar varje sekund som jag får vara tillsammans med Kenneth. Tyvärr har han jobbat hela dagen idag, eller aa, han slutade nio. Så lite tid har vi fått ihop iaf. Han blev glad för sin present, en jättefin tavla som jag hade köpt i smyg. Han trodde inte han skulle få nåt av mig men tjii fick han! Jag fick ett jättesött ljus av Kenneth och imorgon har han ordnat en romantisk överraskningsdejt på Borås djurpark :) Ska bli mysigt, ser fram emot detta. Nu ska vi gå och lägga oss. Ha det bra allihop! PUSS

2 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som en mysig midsommar :) Puss

Anonym sa...

GRATTIS!!! Tack för en trevlig helg. Nästa gång får den store busen vara med hela kvällen.. Puss