onsdag 2 juli 2008

Jättebråk, Borås djurpark och ny mobil

Det har hänt en del sen sist, helt klart. Jag kan börja med det "viktigaste" om man kan säga så. Jag och Kenneth har haft vårt första storbråk. Ett jättegräl. Hur hemskt som helst, jag har aldrig vart så ledsen i hela mitt liv. Det var på trädgrån i söndags dessutom, hur pinsamt som helst! Vågar mig knappt tillbaka till Liseberg efter detta! Det ska tilläggas att vi båda var fulla, speciellt jag, jag var väldigt onykter. Vi åkte iaf hem tillsammans och sov ihop och på måndagsmorgon löste sig allt till slut. Låg och pratade i sängen i flera timmar och nu känns det verkligen jättebra igen, precis som vanligt. Det känns skönt på nåt sätt, att ha haft vårt första bråk nu liksom. Känns bra att vi kunde reda ut det så smidigt som vi faktiskt gjorde. Alla par bråkar ju nån gång, det vet jag. Är kanske konstigt att vi inte gjort det förrän nu, efter sex månader, men det beror väl på att vi verkligen har lärt känna varandra och att vi trivs så underbart bra ihop. Jag är så tokkär i dig Kenneth. Jag älskar honom över allt annat, och jag tror och hoppas att han älskar mig lika mycket med, som han säger att han gör.

Hursomhelst, i måndags hade världens mysdag. Vi lämnade inte sängen förrän vid sju på kvällen då vi var hembjudan till hans föräldrar. Vi kollade på film, myste, åt pizza och drack cola och var allmänt bakis. I tisdags så var vi på vår halvmånadersdejt på Borås djurpark. Helt underbart! Fint väder, många djur och mycket kärlek <33

Idag har jag vart ute och fiskat med mor min och syssling Emmelie i det fina vädret och så har jag fått reda på att jag ska få en ny mobil! Min gamla har ju vart inne på lagning men den gick inte att laga upp så jag får en ny likvärdig. En W890i tror jag den hette, moccafärgad. Tror att den är likadan som Ståhlis mobil och isåfall är det sjukt snygg! Kenneth hämtade den på väg till jobbet så jag får den när han kommer hem ikväll. Längtar! Nu måste jag sticka, ska jag äta mat för jag är döhungrig. Vi ses! PUSS

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till den nya mobilen. Synd att det inte blev nån fisk men det blir det nog nästa gång. Men vi fick mycke sol. Puss

Anonym sa...

Hej Eve. Jo de är bra :) själv? Mja, varit inne i en sån där period bara, och blivit dissad. Menmen, bättre nu iallafall. Jobbar du mycket nu eller? För jag är ledig ca två veckor sen jobbar jag jätte mycket, så d eär om vi skulle göra ngt snatr :)De lät mysigt på borås djurpark. Puss