fredag 20 juni 2008

Långledig

Sådär - Nu har man efter en hård (!?) arbetsvecka blilvit långledig. Väldigt skönt! Jag vet, jag missar en massa ob fredag och lördag men det är det faktiskt värt. Trist bara att Kenneth jobbar då. Men han är ledig söndag och måndag iaf! :)

Jag har vart utbildare tre av fyra dagar denna veckan. SKOJ! Och den fjärde dagen (igår) var jag reserv och fick vara i fem olika spel på en dag. Roligt roligt :D :D

Imorgon är det midsommar. Midsommarfirandet sker som vanligt i Lövhult tillsammans med släkt och vänner. En äkta midsommar blir det vill jag lova! Kenneth börjar inte förrän fem så han kan vara med en stund på dagen och sen komma när han har slutat. Ska dansa runt stången, leka lekar, dricka snaps, äta jordgubbar mm mm.

Nu måste jag sova för att vara pigg och utvilad imorgon! Godnatt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack :) Jag är jäkligt nöjd själv måste jag ju säga :) Allt är bara bra för mig dessa tider, dig då? Puss

Anonym sa...

tacktack :) ja desamma, hoppas du får en underbar midsommar i regnet :P haha

Anonym sa...

Haha hur vaar midsommren i regnet? Blä ska dra och jobba nu, men vi får ta och ses snart. Kommer hålla ill på noltorp nu en del, måste städa ur den gamla lägenheten och så vidare. Puss å Kram