lördag 12 juli 2008

Ganska dåligt

Ganska dåligt av mig att jag inte har skrivit här på ett tag. Och nu är jag så trött att jag inte kan hålla ögonen öppna. Jag är verkligen helt död. Jag och Kenneth har vart på minisemester på Gullholmen med hans familj (föräldrar, bror + flickvän) mellan tisdag och fredag och i fredagskväll var vi på Winnerbäck på slotssskogsvallen. Har haft en helt underbar vecka. Får ta mig tid en dag mellan allt jobb och skriva ett långt inlägg om Gullholmen, hur vackert det var och allt vi har gjort där. Mne det pallar jag inte nu. Ögonen går i kors. Det var toppen iaf, hur fint som helst. Och Winnerbäck va lika grym som vanligt, om inte bättre! Det va första gången Kenneth var där och han tyckte om det a lot. Hur mysigt som helst att gå på konsert med Kenneth. Hela veckan har vart underbart mysig. Älskar dig verkligen Kenneth, du är finast i världen <33 Har gått väldigt bra med Kenneths familj oxå, men jag var egentligen aldrig orolig. NU ska jag krypa ner i bingen som det så fint heter. Sovgott allesammans. PUSS

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack än en gång för att du bjöd mig på konsterten älskling. Det var helt underbart mysigt, hela veckan har varit helt underbar! Jag älskar dig

Anonym sa...

:) jag har också varit på gullholmen en gång, haha. två år sen =P de var fint.