tisdag 22 juli 2008

Sju månader <33

Igår firade jag och min älskling sju månader. Sju helt fantastiska månader. De sju bästa månaderna i mitt liv. Helt underbart. Älskar Kenneth så otroligt mycket, jag kan inte förstå hur lilla jag kan ha haft sån tur. Helt galet. Skulle kunna skriva sida upp och ner om honom, om alla hans underbara sidor, hur fin han är som person och hur snygg han är. Vrååålsnygg förövrigt! Men jag ska försöka hejda mig. Jag tror att alla ni där ute som läser min blogg förstår hur kär jag är, hur kära vi är. Hoppas det iaf :)

Igår var vi iallafall hemma hela dagen, hade en riktigt mysig mysmorgon. Sen fixade vi lite grejer, tavelkrokar mm och framåt kvällen så började vi dona i lägenheten. Planen för kvällen var att vi skulle laga en god middag ihop och ha en myskväll framför teven, hade tänkte se Shrek 3, men så blev det alltså inte. Shrek 3 som jag för övrigt fick en helt vanlig dag för ett tag sen. Låg ett paket på köksbordet när jag kom hem och en lapp som han hade skrivit. Blir tårögd bara jag tänker på hur fint han hade skrivit. Kenneth, Kenneth, Kenneth, jag förtjänar inte dig. Hursomhelst. Vi började sätta upp tavlor istället för att titta på film, låter kanske inte lika mysigt men det var dt. Är så roligt att fixa i lägenheten. Den är så fin. Vi satte även upp en hylla för pärmar och förvaring vid sidan av skrivbordet och två sänglampor. Två sänglampor ja, hur underbart är inte det? Nu slipper vi bråka om vem som ska gå upp och släcka lampan ;) Nej, men sambolivet är perfekt. Jag stormtrivs, det är verkligen det bästa jag gjort i mitt liv! Tänkte ta lite kort på lägenheten och lägga upp antingen här eller på facebook, det kommer komma såsmåningom iallafall :)

Imorgon ska jag, Linda och tvillingarna till hotellet. Ser verkligen fram emot det faktiskt. Har ju inte haft en minsta lust till att gå ut och festa och supa skallen av mig nu när jag har Kenneth. Är trött på all jakt och allt raggande. Visst, man kan gå ut med tjejkompisarna för att dansa och ha kul och det ska vi ha imorgon oxå! Men ni fattar va ja menar iaf. Är tusen gånger hellre hemma med Kenneth än att gå ut, kalla mig tråkig om ni vill, men då älskar jag att vara tråkig! Men hotellet imorgon. Ska bli kul, gillar verkligen hotellet och det var längesen. Dessutom jobbar Kenneth sent och jag slutar fem... :P

Sen blir det antagligen kaninfest på söndag med. Förfest hos Sara tror vi, kan bli riktigt lyckat! Vill bara att Kenneth ska följa med då, annars har jag ingensomhelst lust att gå. Han ska spela magicturnering på söndag så han visste inte när han va klar och om han har nån lust. Ska försöka övertala honom under veckans gång. Vad ska jag dit och göra utan honom?!! Vi får se som sagt. Nu ska jag in i duschen. Har haft den svettigaste, stressigaste och roligaste dagen i min långa karriär på Liseberg. Stod ensam i Bollder i gassande sol med tusentals och åter tusentals gäster i parken. Och det verkade som om ALLA ville spela i just mitt spel. Haha. Jag slutade fem idag och Kenneth slutar inte förrän nio ikväll, trist men så är det ibland. Ni får ha det bra allihop. Vi hörs!!

1 kommentar:

Anonym sa...

grattis till sju månader evelina :) vi kommer säkert ha jätte skoj i morgon! Äntligen kan vi alla ses iallafall ;) See u tommorow. Puss