torsdag 24 juli 2008

Kanonkul!

Var som sagt på hotellet igår med Linda, Philippa och Mathilda. Hur kul som helst! Har nog aldrig skrattat så mycket som ja skrattade på förfesten. Tårarna bara rann, hahaha. Linda min kära Linda, du är underbar! Har alltid väldigt roligt när man umgås med er tjejer, borde ses mycket oftare! Tycker om er, mycket <33

Idag har jag haft lite lätt huvudvärk faktiskt, drack en hel del igår tror jag >.< Men det var väldigt lyckat iaf! Min älskling kom och mötte mig utanför hotellet igår natt med, hur sött är inte det? Du är underbar Kenneth! Idag har vi haft en mysmorgon och ätit pizza i sängen och nu ska jag in i duschen. Borde egentligen vara ute i det underbara vädret men min kropp vill inte! Dumt! Ska försöka skynda mig ut på en promenad sen, hade vart väldigt roligt att hinna träffa Sissi en stund med men det kan bli kärvt. Men ha det gööööttt allesammans! See you!

2 kommentarer:

Anonym sa...

:) ja de var verkligern hur ´kul som helst, :D måste vi ju göra snaaaaaaart igen ju =) pusspuss

Anonym sa...

Så du har börjat blogga igen =) Nu väntar jag på dom där lägenhetsbilderna hörru haha Puss och kran