söndag 31 augusti 2008

Söndag

Sjukt segt att orka upp ur sängen idag :( Men nu är det iaf bara en dag kvar att jobba och sen är jag ledig i tre dagar! Ska bli helt underbart. Har egentligen inte så mycket att skriva. Helgen har vart full av jobb, jobb och åter jobb. Och när jag kom hem ifrån jobbet igår hade Kenneth gjort iordning en liten överraskning, närmare bestämt en skattjakt, sjukt mysigt. Älskar att få komma hem till dig efter en jobbig dag och bara vara. Det är det bästa som finns att veta att du är här hemma och väntar på mig. Älskar dig Kenneth, du är den finaste som finns. Nu ska jag äta och göra mig iordning. Tåget går halv tio. PUSS

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du har fått tag i en liten komiker. Hihi. Ska jag komma på onsdag och vi åker till Vinden. Puss puss

Anonym sa...

Hej Evelina. Sorry att jag inte har svarat på de smset du skrev, men jag har ju varit i spanien så har inte orkat svara..men agående kräftskivan. Linda sa till mig att hon redan hade försökt förklara för dig hur de låg till, att jag trodde du skulle hem till linda på kräftskiva( jag visste ju inte att de var en sådan kräftskiva för deras grannar osv) men du verkade inte tycka de lät så trovärdigt, och de kan jag förstå. Men så var de. Och de känns ornödigt o sitta här och skriva de igen om du ändå inte ser någon sanning i de. Hoppas inte du är sur på mig eller mathilda eller Linda. Puss!