fredag 22 augusti 2008

Jag har sagt det förr...

...och jag säger det igen!

PS. I Love You måste vara världens bästa film! :D :D


Hur som helst. Både jag och Kenneth är hemma ifrån jobbet idag. Jag är förkyld, har huvudvärk och ont i öronen. Kenneth har i prinip samma symtom så vi har väl smittat varandra :S Ikväll ska vi äta glass, mysa och kolla på film. Min kära mor ska även hälsa på en stund. Stig, Kenneths pappa, har vart här idag med och hjälpt oss fixa vår takfläkt som har vart sönder. Tacktack!

Igår firade jag och Kenneth åtta månader. Tiden går sjukt fort! Känns som om det var igår vi träffades vid skjutbanan :) Det har verkligen vart de åtta bästa månaderna i mitt liv, har aldrig vart så lycklig. Älskar dig Kenneth! <33 Vi (mest Kenneth) lagade mat, och kollade på PS. I Love You. Fick den av Kenneth dagen innan. Den låg inslagen tillsammans med en jättegullig lapp på köksbordet när jag kom hem ifrån jobbet. Söt är min älskling! Den filmen är verkligen jättebra. Känns nästan som om den handlar om mig och Kenneth och mamman i filmen är väldigt lik min mamma :)

Nu ska vi fixa lite i lägenheten. Ha det gööött!

Inga kommentarer: