torsdag 21 augusti 2008

Hemma igen :(

Nu var man alltså hemma igen efter två veckor i paradiset. Två helt underbara veckor. Har haft det hur skönt som helst, den absolut bästa semestern någonsin. Mycket tack vare Kenneth, sjukt mysigt att vara på semester med honom kan jag lova :) Vårt andra resesällskap har oxå vart toppen! Åkte ju med våre kära vänner Linda och Jonas, jättetrevligt! Har funkat hur bra som helst att bo tillsammans alla fyra i två veckor, verkligen grymt bra! Har bara positiva minnen ifrån denna semestern. Älskar Turkiet, det är ett jättefint land med väldigt trevliga människor. Tycker att turkarna är bland de trevligaste i världen, bara thailändarna som slår dom faktiskt. Maten är jättegod och sen är det dessutom väldigt billigt att leva där. Billig mat och billig shopping - om man kan pruta vill säga! Vi prutade hela tiden, högt och lågt. Väldigt roligt! Gjorde många fynd, köpte finfina handdukar, kläder mm. Gjorde även en del utflykter, både genom Apollo och själva. Vi var på turkiskt spa - hamam, jätteskönt verkligen. Vi var på flodutflykt, marknader, 32-årskalas, turkisk afton med mera med mera. Kan inte skriva om allt, inlägget skulle bli alldeles för långt och ingen skulle orka läsa! Men vi har haft det helt fantastiskt underbart iallafall! En otroligt mysig och rolig semester! TACK!!! :D :D

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det låter som ni har haft det mer än underbart, du får slänga upp några bilder som jag kan kolla på :P *Puss å kram*

Anonym sa...

Ja det tycker jag aboslut att vi får göra, jag är jätte nyfiken på hur in ser ut med =) Får komma och ta en kaffe eller så hos varandra, kanske festa snart eller annat skoj =) Då ska jag kika in och se om jag ser några bilder snart då *PUss OCh kram*

Anonym sa...

Det är gott att ha er hemma igen!!!
Mamsen...