onsdag 27 februari 2008

Världens bästa utbildare!

Nu sitter jag hemma hos min kära mor och far. Åkte hit för att söka ett jobb som receptionist på Liseberg för jag har inte Word hemma så det går inte hemma hos mig. Dum som ja var så glömde jag min externa hårddisk så det sket sig iaf! :/

Idag har jag, mamma och Lina varit och bestämt tapeter, kökluckor och golv till min nya lägenhet! Inte det lättaste ska ni veta, inte med min beslutsångest! Det är inte klokt egentligen, det finns en enda pärm att välja ur men det kan ta några timmar ändå. Var ju där igår med Kenneth oxå, haha. Men tack för att ni orkar med veliga mig, det värmer =)

Sen har jag vart nere på Liseberg idag med, haft möte med resten av utbildarna. Vi är åtta personer som har fått i uppdrag att utbilda alla nya lisebergare på vår avdelning. Är ett gött gäng så det känns bra! Ska bli kul :) Vi är faktiskt världens bästa utbildare! Det ni ;)

Nu ska jag snart iväg och spinna på Sportlife med laget och ikväll kommer Kenneth hem till mig. Ska bli mys <33 Man hinner faktiskt med en hel på en dag! Ha det braaa allihop!
KÖSS

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas lägenheen blir fin nu då ;) // Sysslning